Hvordan kan vi hjelpe deg?

Har du problemer med snarveien-appen?

På grunn av en systemoppdatering stopper støtten til Snarveien 2.1.2 og tidligere versjoner etter 24.4.2019. Fra tirsdag 24.4.2019 og videre, anbefaler vi deg å oppdatere din Snarveien-app til versjon 2.1.3. for å sikre at appen fungerer som den skal. Versjonsoppdatering for Android-enheter er tilgjengelig i Google Play, og versjonoppdatering for iOS-enheter er tilgjengelig i App Store. Hvis du opplever problemer under oppdateringen, kan du kontakte vår kundeservice 22 66 53 20 eller kundeservice.finance@st1.no. Vi hjelper deg gjerne. 

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Sperr kortet eller gi beskjed om feil

(+47) 22 66 53 20

Tilgjengelig døgnet rundt

arrow-left LES MER

Kundeservice

(+47) 22 66 53 20

E-post: Kundeservice.finance@st1.no

Åpningstider: Hverdager 08:00-16:00 

Vanlige spørsmål

Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene på ett sted for at du raskt og enkelt skal kunne finne svaret på spørsmålet ditt.

arrow-left LES MER

Hvordan kommer jeg i gang?

Det er enkelt å bli kunde hos St1 og begynne å bruke tjenestene våre. Her finner du instruksjoner og tips om hvor raskt du kan komme i gang.

Ordliste

Her har vi satt sammen en ordliste for å gi en tydelig forklaring på de vanligste termene og begrepene som vi bruker.

Feilmeldinger

Kontroller fakturaen din nøye. Hvis du oppdager transaksjoner som du ikke kjenner igjen, kan du sende inn en feilmelding eller anmode en utredning.

Vanlige spørsmål og svar

Har du spørsmål om noe? Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene på ett sted slik at du raskt og enkelt skal kunne få svar på spørsmålet ditt.